Poludese svi protiv garaza a svi su novosadisti cutali kad su se pocele graditi razne budzotine po gradu. Nama koji zivimo u ugrozenim delovima trebaju parking mesta i platicemo i to ide gradu.
Sta fali garazi kod pionirskog parka ili obilic venca - lepo se moze parkirati u centru. Sto nebismo to imali - imaju svi normalni gradovi. Ne budite prokleti.
A to sto gradi i ko gradi i ko krade. Bejahu izbori, bese sansa...
Novi Sad je dovoljne veličine da bi mogao da se primeni princip "park and ride".
Pravljenje ogromih parkinga na ulazima u grad gde bi parkiranje bila cena karte ekspress busa koji bi vozio da samog centra. Koji bi isao na 5-10min i za sta je verovatno potrebno manje novca i vremena nego izgradnja vaslolikih garaža.
Ali ne...nasi "urbanisti"...nemaju kako da sw ugrade...
"Zato treba zaposlene animirati da ne dolaze kolima, već možda gradskim prevozom, peške ili na drugi način", poručuju urbanisti."
A ja njima poručujem da ja idem na posao motorom kad god mogu a da sa 1960 dinara, koliko mesecno dobijem za putne troškove, nema šanse da pokrijem za ceo mesec 110 dinara dnevno za autobus na posao i kući. Kada se tome doda da je GSP red vožnje pouzdan kao vremenska prognoza i da pola njihovih vozača vozi kao na reliju, autobusom idem samo kada sam baš primoran zbog elementarne nepogode zvane prvi sneg. Inače, zimi idem kolima.
Urbanisti naglasavaju da je vazno preci na alternativne nacine prevoza i onda umesto da grade biciklisticke staze i poboljsaju kvalitet javnog prevoza, oni grade garaze???? Ko je ovde lud?
Stanujem 22 minuta peške od posla. GSP-om mi treba minimum 25-30, rizikujem povredu pršljena kičme i nikada se ne zna kako je koji vozač raspoložen da poštuje red vožnje.
Sa cca. 2240 dinara u džepu, koje dobijem za kartu, platim 20MB internet i dete ima za užinu.
A sve to jer sam nekad davno, kao ovejani vozač iz zloglasnog socijalizma, shvatio da imam i 2 noge, a da mi mnogo traže za licencu posedovanja auta u Srbiji.
Da stanujem 45 minuta od posla, jednako bih radio.
p.s. Prestao sam da kačim viruse i razne bolesti od kad idem ulicom.
Probajte.
Nazovite to street-joga.
Naplaćujete postojeću već plaćenu infrastrukturu za parkiranje, što je apsurd. I onda te novce potrošite na stranački primljene viškove i gradske donacije vašim firmama.
Dosad smo platili 6 garaža sigurno.
Eto kako gibaničari vode grad i državu, kako zamišljaju pravnu državu i javni interes. Kriminal i rakiještina.
Najveci problem u Novom Sadu i Srbiji su zaposleni. Njihov broj treba smanjiti po svaku cenu.
A sto se tice motivacije ljudi da na posao idu autobusom, ne znam da li je iko od "urbanista" probao da se vozi fantasticnim gradskim prevozom u Novom Sadu.
Треба забранити до даљњег градњу нових зграда у ширем центру града. Нек се град шири ка споља. Држава нек уступи касарну Југовићево и ту нек се гради нови део града, али да буде урбабистички добро испланирано као што је то било Ново насеље 80-тих. Треба да се улаже у градски саобраћај, да бусеви буду чешћи и чистији, да се набављају електрични бусеви, да се направе бициклистичке главне руте по граду са стазама ширине 3 метра, без рупа и са бициклистичким семафорима. Направити много безбедних паркинга за бицикле. Подстицати људе да користе по граду бицикле јер су здрав вид превоза. Те гараже које планирате морају на крову имати зеленило илити паркове каквих има на западу. То су неке смернице којим су западни градови кренули пре пар деценија и тамо се смањује аутомобилски саобраћај. Људи кола тамо користе само када путују ван града. Људи мора нешто да се мења под хитно иначе ћемо за 10 година бити у загађеном колапсу од града...,Мењајте људи навике. Ја већ пар година бициклом само идем по граду. Колима само кад путујем негде.
Ako je cilj destimulisati upotrebu automobila po gradu, a jeste, kako tom cilju doprinosi izgradnja garaža? Samo pravite više mesta za golfove u centru grada, na uštrp slobodnog prostora. Da niste poklonili 33 miliona € u industrijskoj zoni vucicevim firmama da zarađuju besplatni novac od nas, mogli ste 2 podzemne garaže u gradu izgraditi.
A ti što hrle golfovima svuda nisu nikada ni videli bicikl, to se kodnji ne vozi ubrdu.
Iz dosadasnjeg iskustva.
Zapitajmo se, ko je dozvolio neplansku i nekontrolisanu gradnju u samom centru grada, na Grbavaci, Novoj Detelinari, Salajci... Odgovor znamo. To su ovi isti koji sada upozoravaju na problem. A bas je njihova uloga bila da sprece ovaj kolaps. Ono sto se valja iza ovakvih tekstova je prosirenje parking zone na gotovo ceo grad kao i pridobijanje javnosti za otimacinu privatne svojine na lokacijama gde neko zeli da napravi parking mesta.
Prvo su napravili problem, onda ce da uvedu namete kako bi napunili kasu iz koje ce posle da preliju pare u svoje firme.
Bolje je reci da dokolicari remete parking u centru, uposlenim ljudima.Prosla su vremena kada si kupio auto parkirao ga,stavio ceradu preko njega i zaboravio ga.
Tramvaj u Novi Sad vratiti! To će spasiti N.Sad u svakom smislu. A garaže treba uglavnom ali ne sve prepustiti privatnim investitorima. Parking u centru mora biti najmanje duplo skuplji da se smanji 'pritisak'. Dakle, novac koji grad misli potrošiti za te garaže treba dati kao učešće za kredit za izgradnju tramvajske mreže u N.Sadu.
NS urbanisti - ok su garaze ali i samo ako za broj mesta koji ste obezbedili u garazama - taj isti broj parking mesta ukinete na ulicama. Sve drugo je demagogija i klijentelisticki urbanizam.
Novi Sad infrastrukturno ne moze da podnese ovoliki broj stanovnika, a kamoli onaj koji ce biti u blikoj buducnosti. Grad je trebao da ide u sirinu, a ne u visinu, ali to je strategija koja je trebala da se planira pre 25-30 godina.
Početna tačka za te stvari je javni gradski prevoz.Dok se to ne uredi ljudi su prinuđeni da koriste svoja vozila.Ozbiljni gradovi zato daju javni prevoz besplatno ili skoro besplatno,a debelo naplaćuju ulaske u centar i parking.Bicikli je idealan ali od njega vlast nema koristi nema naplate parkinga osiguranja akciza i ostalih nameta tako da ova naša vlast nikad neće sebi dozvoliti da uradi ozbiljnu populetizaciju bicikla kao prevoza.
Ne treba toliko da se destimulise prevoz putnickim automobilom koliko treba da se stimulise tzv. carpool. Da se cetiri radnika voze jednim automobilom, a ne svako sa svojim. Na zapadu je to uobicajena praksa.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Centar Novog Sada očekuje nove garaže, zaposleni u firmama remete parkiranje
Autor: Gorica Nikolin - gorica@021.rs; Foto: 021.rs
Novi Sad
•05.04.2017.
•12:39 > 12:36
Komentari 22
Boki
Sta fali garazi kod pionirskog parka ili obilic venca - lepo se moze parkirati u centru. Sto nebismo to imali - imaju svi normalni gradovi. Ne budite prokleti.
A to sto gradi i ko gradi i ko krade. Bejahu izbori, bese sansa...
Seka Persa
Pravljenje ogromih parkinga na ulazima u grad gde bi parkiranje bila cena karte ekspress busa koji bi vozio da samog centra. Koji bi isao na 5-10min i za sta je verovatno potrebno manje novca i vremena nego izgradnja vaslolikih garaža.
Ali ne...nasi "urbanisti"...nemaju kako da sw ugrade...
saramakas
A ja njima poručujem da ja idem na posao motorom kad god mogu a da sa 1960 dinara, koliko mesecno dobijem za putne troškove, nema šanse da pokrijem za ceo mesec 110 dinara dnevno za autobus na posao i kući. Kada se tome doda da je GSP red vožnje pouzdan kao vremenska prognoza i da pola njihovih vozača vozi kao na reliju, autobusom idem samo kada sam baš primoran zbog elementarne nepogode zvane prvi sneg. Inače, zimi idem kolima.
Keith Flint
Mozak ti je ispran od te street-joge, inače ne bi mogao da lupetaš kako vozači GSPa samoinicijativno odlučuju o vremenu polaska tj. redu vožnje.
urbanista
profesorka
Garažu posadi,
A javna je blagorodna
Pa će da nagradi;
Nagradiće plodom: lovom
Bilo tebe bilo brata tvog
Pješak ili pešak
Sa cca. 2240 dinara u džepu, koje dobijem za kartu, platim 20MB internet i dete ima za užinu.
A sve to jer sam nekad davno, kao ovejani vozač iz zloglasnog socijalizma, shvatio da imam i 2 noge, a da mi mnogo traže za licencu posedovanja auta u Srbiji.
Da stanujem 45 minuta od posla, jednako bih radio.
p.s. Prestao sam da kačim viruse i razne bolesti od kad idem ulicom.
Probajte.
Nazovite to street-joga.
Toma
Dosad smo platili 6 garaža sigurno.
Eto kako gibaničari vode grad i državu, kako zamišljaju pravnu državu i javni interes. Kriminal i rakiještina.
Kiki
A sto se tice motivacije ljudi da na posao idu autobusom, ne znam da li je iko od "urbanista" probao da se vozi fantasticnim gradskim prevozom u Novom Sadu.
Маркеђани
/
ispitivanje porekla imovine bi bilo efikasnije u smanjenju saobracaja
Toma
A ti što hrle golfovima svuda nisu nikada ni videli bicikl, to se kodnji ne vozi ubrdu.
Matrix
Zapitajmo se, ko je dozvolio neplansku i nekontrolisanu gradnju u samom centru grada, na Grbavaci, Novoj Detelinari, Salajci... Odgovor znamo. To su ovi isti koji sada upozoravaju na problem. A bas je njihova uloga bila da sprece ovaj kolaps. Ono sto se valja iza ovakvih tekstova je prosirenje parking zone na gotovo ceo grad kao i pridobijanje javnosti za otimacinu privatne svojine na lokacijama gde neko zeli da napravi parking mesta.
Prvo su napravili problem, onda ce da uvedu namete kako bi napunili kasu iz koje ce posle da preliju pare u svoje firme.
b
Jovana
Tramvaj
ns
Dori
VB
steva
AleVa
Novosadjanin
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H